Pytania i odpowiedzi (FAQ)

Q?

Ile waży koszyk GreenBox?

A.

W zależności od rodzaju koszyka (GreenBox Standard, GreenBox Family) koszyk zazwyczaj waży od 8 do 13 kilogramów.

Q?

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

A.

Za zamówienie możesz zapłacić on-line poprzez system szybkich płatności oraz kartą płatniczą. W chwili obecnej możliwe jest również dokonanie płatności gotówką przy odbiorze GreenBoxa.

Q?

Czy mogę modyfikować koszyk GreenBoxa?

A.

Nie, nie jest to możliwe. Dostarczamy produkty najwyższej jakości dzięki wypracowanemu modelowi logistycznemu. Zakłada on, że wszystkie koszyki są takie same. Pozwala nam to obniżyć koszty jak również mieć towar tylko najlepszej jakości.

Q?

Co otrzymuję prócz warzyw i owoców?

A.

Warzywa i owoce to tylko niezbędne minimum w naszym GreenBoxie. O wartości naszego produktu świadczą ciekawe i oryginalne przepisy kulinarne, które w większości wypadków przygotujesz bez potrzeby kupowania jakichkolwiek innych produktów niż tych, które od nas otrzymasz w koszyku.

Q?

Kiedy są realizowane zamówienia?

A.

Wszystkie zamówienia są realizowane w każdy czwartek. Godzina dostarczenia jest ustalana poprzez stronę www lub kontakt telefoniczny naszego kuriera z Tobą.

Q?

Skąd pochodzą warzywa i owoce?

A.

Wszystkie dostarczane przez nas produkty pochodzą od sprawdzonych dostawców. Co ważne, dzięki przyjętemu modelowi biznesowemu wszystkie nasze warzywa i owoce są świeże i dostarczane nam przez dostawców w ten sam dzień, kiedy my dostarczamy je do Ciebie. Dzięki temu nikt nie jest w stanie pokonać nas pod względem jakości.